Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

luni, 8 februarie 2010

Autodiversificare - ziua 10

Prima masa in doi: mami si bebe

Mic dejun Filip: mamaliga de mei cu afine (acrisoare) si roscove (indulcitoare)

Noutate: afinele

Nu prea i-a placut. Cand a luat prima oara s-a strambat, apoi a mai gustat-lins-supt cel mult 10 minute. Gustul era destul de fad, usor acrisor, usor amarui (de la mei), eu am avut nevoie de borcanul de nutela ca sa mananc cu el. Ar mai putea fi si schimbarea un motiv pentru care nu a papat mai mult, e prima masa fara tati si tot prima la care mami nu mananca, doar gusta/ schiteaza (Filip si-a facut somnul de dimineata mai devreme, iar eu am mancat in timpul ala).

Macar un pic tot a inghitit el. Ma bucur ca a cunoscut afinele, un fruct foarte sanatos, dar deloc gustos (nici mie nu-mi plac).

Diversificarea pe luni

Surse de nutrienti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu