Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

duminică, 14 februarie 2010

Prima iesire intre copii

Prima vizita, primele prietenii.
Duminica dupa amiaza am fost in vizita la prieteni dragi cu care nu ne-am mai vazut demult. Desi era ziua unei mamici, parea o petrecere a copiilor. 6 prichindei de la 4 luni la 4 ani umpleau cu chiote si jucarii doua camere, iar printre ei, noi, adultii. Incercam sa discutam despre ce-am mai facut, dar copiii ne surprindeu cu lucruri si actiuni mai interesante.

Filip se uita curios la fiecare copil, punea cate o manuta pe ei, se intindea dupa cate o jucarie, zambea unei mamici si plangea cand ii vorbea un tatic. Erau multi oameni noi pentru el si multi copii foarte aproape de el. Pana acum a interactionat cu copiii din mediul sigur al carutului lui. Acum era intre ei.

Pentru mine era o experienta noua. Copilasi doar putin mai mari ca el puneau mana pe el (eu cu teama sa nu-l loveasca). Filip se juca cu jucariile lor (eu iar cu teama sa nu isi revendice vreun copil mai mare jucaria in vreun fel). Toti copiii erau prietenosi, interesati mai mult de cate o jucarie noua decat de ceilalti de varsta lor, parintii erau relaxati, numai eu nu stiam cat de departe de mine sa-l las. Abia in drum spre casa am constientizat aceste temeri si mi-am dat seama ca trebuie sa-i ofer libertatea de a se juca. Inca o lectie pentru mamica!

Din pacate, nu avem poze. Geanta lui bebe era atat de plina, incat tati nu a gasit aparatul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu