Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

luni, 15 februarie 2010

Pe olita

Azi am facut cunostinta cu olita, un fel de scaunel verde pe care il pune tati dimineata. Nu stim exact ce sa facem cu ea, dar, mai de plictiseala, mai de amuzament, prima experienta s-a incheiat victorios cu un mic pish! Bravoo!

A doua zi pe olita a fost si mai victorioasa! Tati a fost foarte happy.

Deocamdata il asezam pe olita doar dimineata, ca sa ne obisnuim cu ea. Daca in prima zi vroia sa se ridice si a ramas datorita jucariilor, in a doua zi a stat linistit fara jucarii, dar cu tati de manuta.

Ziua 3: mica victorie nu s-a lasat mult asteptata. Oare a inteles deja de ce il asezam noi pe ciudatul scaunel? Inca pandim victoria cea mare :)

Singura indicatie medicala pe care am gasit-o despre folosirea olitei este ca bebe sa stea bine in fundulet (iar Filip sta de la 5 luni).
Am intrebat-o pe mamaia si mi-a spus ca ea ne-a invatat pe toate (pe sora mea, pe mine, pe verisoara, pe mama si pe matusa) sa folosim olita de la 6 luni, iar pana la 9-10 luni stiam deja sa cerem aratand cu degetelele spre scaunelul cu pricina si nu mai faceam pe noi. Singura recomandare a mamaiei este ca am nevoie de muuulta rabdare.

Update 20 feb: ne miram si noi cat de repede s-a obisnuit cu olita. Incepem fiecare dimineata pe olita, facem ce avem de facut si ne ridicam fericiti. Azi, pentru ca ne-am trezit de doua ori de dimineata (la 5.30 si la 7.30, mami avea de scris pe blog :) ) l-am asezat de doua ori pe olita si de fiecare data am inregistrat cate o victorie.

23 feb: Azi avem o saptamana de cand baby poop s-a mutat in the potty. Ne descurcam de minune! E atat de dragut cum sta el acolo ca un om mare, abia atingand cu piciorusele covorul. Deocamdata il asezam pe olita o data pe zi, dimineata, rareori de doua ori in aceeasi zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu