Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

miercuri, 24 februarie 2010

Autodiversificare, ziua 26

Dimineata mei cu banana

12: sfecla rosie fiarta si gulie aburita





Ma asteptam eu sa nu-i placa, dar nici chiar asa. Abia le-a gustat. E a doua oara cand ii dau combinatia asta. Data viitoare o sa le stropesc cu putina lamaie. Mi-am facut si eu salata din sfecla cu lamaie si a iesit delicioasa. Mai greu cu lamaia pe bucatile mari de sfecla.
S-a plictisit repede de stat in scaunul lui, l-am luat la mine in brate si a mai mancat asa, scapand sfecla pe parchet (am constatat ca mizeria s-a curatat foarte usor de pe parchet) si bagand manuta in farfuria mea cu naut. I-am presat cateva boabe de naut si i-am dat sa guste. Mmm, mai bune ca sfecla! Cred ca ar fi mai bune impreuna, zic eu.

A gasit tati in Cora sfecla rosie gata fiarta adusa din Spania! Ca tot amanam eu de o saptamana sa fierb sfecla pentru ca dureaza muuult..

Gulia am aburit-o de data asta, data trecuta am fiert-o si tot asa a durat foarte mult.



5.30: kiwi (fara seminte si fara coaja), nectarina si para - abia gustate

O zi fara pofta, dar care ii completeaza varietatea de gusturi, forme si texturi si care, in cantitate mica, ii aduce ceva vitamine si fier. Restul le ia din lapticul de la mami.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu