Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

miercuri, 3 februarie 2010

Oare la ce-mi foloseau posetele astea mari?

Joc leapsa online :) Am primit de la mqqmica de pepitutz invitatia de a-mi goli poseta pe www.

Adevarul e ca ma tot intreb de ceva vreme la ce-mi foloseau toate posetele acelea care-mi umplu dulapul din hol. Sunt prea mari, prea multe si prea goale! Acum incerc sa le gasesc un loc prin casa, cat mai departe din calea mea de mamica.

Acum car dupa mine o singura geanta, una frumoasa de bebelus cu un leut pe ea. Sta perfect pe carut, dar si pe umar. Cu ea imi duc tot arsenalul:
  • ursuletul Mozi, prietenul lui Filip, care face drumurile noastre cu masina mult mai linistite
  • suzeta
  • 2 scutecele
  • servetele umede pampers
  • un prosopel mititel
  • aparatul foto
  • o sticluta cu spirt
  • cheile
  • cel mai mic portofel posibil
  • servetele umede si uscate pentru mine
  • cele 2 telefoane mobile (am reusit sa scap de doua abonamente, pentru ca aveam 4, prea multe pt o mamica)
  • o punguta cu migdale crude - portia de sanatate de care uit zilnic la plimbare
  • o sticluta de apa

In perioade ploioase indes in geanta si acoperitoarea de ploaie pentru carut, iar in cele vantoase ingramadesc o paturica.

Chiar nu stiu ce purtam inainte in poseta, dar acum as mai gasi o gramada de lucruri utile de luat cu mine cand plec cu Filip. Mai greu e cand ies singura, pentru ca nu am ce pune in poseta. Doar bani, chei si telefon.

Dau leapsa mai departe catre Dahnah ca-s tare curioasa ce duce cu ea o mamica de mexicanca. Ehei, sa vedeti ce de idei o sa strangem despre lucruri utile pentru bebe pe care le-am putea cara cu noi!

Oare unde ajunge leapsa?
A venit de la mqqmica de pepitutz , care o primise de la ElenaElless , care a primit-o si ea de la Laura. De la mine a plecat la Dahnah, apoi la Maria, de unde a ajuns la Anuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu