Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

marți, 2 februarie 2010

Am schimbat pediatra

Azi a venit noua pediatra, care e de fapt un medic de familie care se ocupa mai mult de bebelusi, iar parintii ii spun pediatra. Ne-a placut de ea, probabil tot pe ea o vom chema si la controlul de 8 luni. (Ne-a zis ca dupa 6 luni, vizitele se fac o data la 2 luni). Noi oricum nici pana acum nu ne-am controlat prea mult, pentru ca nu vad rostul. Inainte de controlul de azi, Filip a mai fost vazut de pediatra pe 19 noiembrie.

De ce am cautat o noua pediatra? Pentru ca doamna la care este Filip inscris nu intelegea ca noi nu suntem de acord cu decalotarea si una-doua tragea de putzica baietelului de se incorda tot bietul de el. Imi dau seama ca medicii au si ei o viata dupa job si nu stau pe site-uri de mamici toata ziua, dar eu am citit in mai multe locuri ca decalotarea nu este buna, ultima oara saptamana trecuta pe jurnalulnostru. Doamnei medic i-am comunicat la fiecare intalnire sa lase putzica in pace, dar de fiecare data s-a intamplat la fel cu mentiunea ca "stie ea ce face". (Ei uite de-aia daca ar merge in Canada ar trebui sa mai faca odata facultatea. Ea si alte sute de pediatrii romani.)

Dar sa revin la noua pediatra.
  • I-am aratat schema de diversificare pe care am intocmit-o. E buna.
  • Mi-a placut ca nu ne-a recomandat sa-i dam supliment de fier (exista aceasta practica), dar ne-a recomandat sa il hranim cu alimente care contin fier.
  • La fel, ii vom da alimente bogate in proteine, ca sa nu duca lipsa dat fiind ca nu-i dam carne. Ramane de vazut daca ii vom da vit B12 dupa 1 an, poate o gasim in vreun peste totusi. Mai cercetam noi.
  • A treia masa din zi a copilului ar trebui sa fie din lactate de vaca. Eu raman la varianta laptelui matern atat cat il am. E mai potrivit decat laptele pentru vitel, chiar daca e nascut Filip in anul bivolului :)
  • Daca dam peste un aliment alergen si se lasa cu alergie, renuntam la el pentru o vreme.
  • Nu e nici o problema ca nu facem vaccinuri in primii doi ani de viata (si dupa aceea mai vedem), mi-a dat exemplul unor copii de tigani super sanatosi si nevaccinati.
  • In caz de cazaturi/vanatai ne tratam cu ulei sau gel de arnica (homeopat)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu