Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

marți, 23 februarie 2010

Autodiversificare, ziua 25

Dimineata: ovaz, afine si mango - un nou mix delicios pe care l-am sharuit.

Nu stiu cum ne-am fi diversificat fara importurile astea. Singurul fruct local in perioada asta este marul, care nu-i place si i-a mai facut si afte (sunt pe trecute). Nu stiu sigur care e situatia perelor, dar am impresia ca tot de pe meleaguri straine vin. Ma gandesc cum eram diversificati noi cand eram mici: mamele nu aveau cic, doar concediul de maternitate de max doua luni, deci alaptare redusa, lapte praf nu se gasea, fructe iarna ioc, congelatoarele erau mici si nu exista obiceiul de a pastra fructe. Probabil de aici obiceiul de a da lactate foarte devreme bebelusilor, ca sa revin la cealalta preocupare a mea.

12: paste de orez bio cu sos de rosii bio

Cina (8): mango. Pentru prima oara a papat cina, adica seara pe intuneric. A dormit vreo 2 ore dupa plimbarea in parc, asa ca am amanat baita, iar timpul acesta l-au petrecut tati si Filip, ca baietii :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu