Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

luni, 8 februarie 2010

Autodiversificare - ziua 10

Pranz: pastarnac sau patrunjel (una din ele), cartof dulce, avocado, papaya

Nici o noutate

Masa scurta de vreo 10 minute incheiata cu chef de vorba si de joaca. Cel mai mult i-a placut albitura, care era si cea mai tare, ca tot suntem noi pentru prima oara singurei la masa. Dar s-a descurcat foarte bine.

Concluziile de azi:

- cand s-a hotarat sa se ridice de la masa, nu-l mai pot tenta cu nimic sa ramana

- bucatile mari odata transformate in bucati mici nu mai sunt interesante

- nu trebuie repetate doua zile la rand aceleasi alimente

Dupa ce l-am spalat pe manute si am dat bavetica jos, am inceput sa mananc eu papaya ramasa, cu Filip in brate. Numai bine ca i-am facut pofta, asa ca am mancat amandoi pana am terminat-o si pana ne-am colorat amandoi hainele in portocaliu. Sper sa nu se pateze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu