Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

marți, 9 februarie 2010

Autodiversificare- ziua 11

Mic dejun: ovaz bio topfer amestecat cu banana

Bun, ii place. Desi nu e nimic nou nici ca gust, nici ca activitate, duce linistit la gurita vreo 10-15 minute. Mai mananc si eu de la el, e chiar foarte gustos. Spre sfarsit, i-am pus pe tavita si cateva bucatele de banana, pe care le savureaza in continuare cu maaare placere.

Ovazul imi place si mie mult, nici nu stiu cand am inceput sa cumpar ovaz integral pentru mine, dar am mereu o punga separata si adaug la mixul de cereale de dimineata. Iar dintre soiurile de lapte vegetal, tot cel de ovaz imi place cel mai mult, urmat de cel de migdale.

Initial nu aveam in plan sa incepem diversificarea cu doua mese pe zi, dar eu mananc in fiecare dimineata cereale, iar Filip ma fugarea la propriu prin pat sa bage manuta in castronul meu. Asa ca acum, mancam impreuna cereale dimineata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu