Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

sâmbătă, 13 februarie 2010

Mami la cinema

Cand eram insarcinata, tot auzeam du-te la film, teatru, ca dup-aia nu o sa mai poti! Dar nu aveam chef de nici un fel. Am fost de 2-3 ori la teatru si la opera si gata. In ultima vreme mi-a incoltit gandul sa ajung la un film bun. Pentru inceput ne-am luat dvd pusi pe vazut filme acasa. Nu prea ne-a iesit, pentru ca preferam sa petrecem timpul afara. Intr-o zi m-am uitat la Polar Express cu Filip langa mine. Foarte frumos filmul! Din pacate, productiile de cinema au efecte sonore puternice care trezesc&sperie copilul, iar fara sonor nu se putea pentru ca nu avea subtitrare. Asa ca acasa n-am mare spor la vazut filme.


Sambata m-am trezit pusa pe fapte mari: merg la Avatar. Am tot auzit despre el ca e impresionant,cu mesaj benefic si imagini frumoase, asa ca era pacat sa-l vad acasa cu sonorul la minim.
Dupa vizita la homeopat, prajiturele in centru pe o banca si pranz la mall, am intrat la film. Filip a ramas cu tati si cu Andi sa pape brocoli, si apoi sa se plimbe prin mall vreo 2 ore.

Am cumparat biletele intr-un zgomot asurzitor si un aer greu respirabil (in spatele nostru era accelerata o masina de curse si un tip tipa intr-un microfon despre smecheria asta) asa ca n-am inteles mare lucru din discutia cu casierul, decat ca nu mai e loc la imax si ca ne da intr-o sala normala. Am fost mirata ca la intrare am primit ochelari pentru 3D si initial am crezut ca-s pentru reclamele la celelalte filme. Dar nu, era si Avatar tot in varianta 3D. Printre reclame, am vazut promo-ul la Alice in tara minunilor si mi-am amintit de Bryce's first trip care a avut loc chiar cu ocazia filmarilor acestei productii. Arata captivant, sper sa vad si acest film!



In prima parte a filmului eram pe jumatate cu gandul la ce face Filip, cum se descurca tati, cat va dura filmul, intarziem la baita, etc. V. a simtit ingrijorarile mele si mi-a dat doua mesaje linistitoare, asa ca m-am relaxat si m-am bucurat de film.


Ce a facut Filip cat mami era happy la cinema? A dormit. Linistit, pe o bancuta in mall, dupa masa copioasa. Apoi s-a plimbat cu tati si cu Andi prin magazine si s-a distrat vazand atatea culori si atatea forme in jur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu