Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

vineri, 5 februarie 2010

Autodiversificarea - ziua 7



Pranz de cruditati: castravete, rosie, avocado
Noutatile zilei: castravetele si rosia
- Castravete taiat in 4 pe lung, ca sa manance din interiorul mai moale
- Rosia, taiata in 4, fara miezul cu seminte, doar partea tare
- Avocado crud, tinut in dulap vreo 2 zile ca sa se coaca bine

A savurat castravetele cu maaare placere! La un moment dat a confundat castravetele cu avocado si, cand a dat de gust, s-a strambat. I-am pus 3 bastonase pe tavita, iar la sfarsit erau bine roase. Ii place si avocado, e pe locul 2 dupa castravete. A gustat si rosia.

Am citit undeva ca diversificarea ar trebui inceputa cu alimentele la care a poftit mamica in sarcina. Ieri la masa mi-am amintit cat imi placeau castravetii cruzi anul trecut pe vremea asta. Ii mancam goi, la orice moment din zi.

Un comentariu:

  1. Daaa, si pepitului i-au placut castravetii cruzi. Altii spun ca poate pentru ca le face bine recele la gingii. Esential e ca ati mai adaugat un aliment la evantai!

    RăspundețiȘtergere