Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

luni, 1 februarie 2010

De ziua lui Filip


- am sarbatorit jumatate de an impreuna
- am luat micul dejun impreuna, al doilea mic dejun al lui Filip
- am fost toti 3 la biserica sa-i multumim lui DD (parintele Constantin era acolo si ne-a miruit)
- am iesit la plimbare de dimineata, pe vreme calduta (3-4 grade) si la vreo jumatate de ora a inceput sa ninga, mai intai cu fulgi mici si bondoci, apoi cu niste uriasi grabiti in picaj
- Filip a tras un puiut de somn la zapada
- am ras in zapada, din nou parcul a fost aproape tot al nostru (mai era un carut)
- am papat pranzul impreuna la propriu, am share-uit legumele
- am primit multe urari frumoase si ne-am bucurat de fiecare in parte
- a incheiat ziua cu o baita foarte relaxanta cu mai si cu prietenele ratuste
- am papat tort (noi astia mari) diplomat de visine. Abia astept sa-i fac si lui Filip la vara!

3 comentarii: