Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

marți, 2 februarie 2010

Autodiversificarea - ziua 4


Pranz

Aceleasi legume ca ieri (morcov, brocoli, avocado) si - noutatile - pastarnac si patrunjel - toate facute azi la aburi.

Sper ca a mancat pastarnac si patrunjel, oricum ceva albitura a dus la gurita. Eu le confund si in stare naturala (iar eticheta de la supermarket nu ma ajuta deloc, scria pe punga "patrunjel/pastarnac"). Odata curatate, taiate finger si aburite nu le-am mai deosebit si cum mi-au iesit mai multe, i-am pus doar o parte pe tavita.

Iar ii era somnic (am intarziat si cu pranzul).
N-a mai fost la fel de interesat ca zilele trecute, poate si din cauza ca am taiat legumele in bucati mai mici, poate si din cauza gustului care se repeta sau poate doar din cauza somnului.

Oricum maine facem o schimbare de meniu.

Editez aici ca sa adaug ca seara m-a surprins Filip in timp ce deschideam sticla de apa sa beau si-a tras-o la gurita lui. A baut fara probleme. De cand urmarea el sticlele de apa si nu le prindea fara capac!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu