Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

joi, 4 februarie 2010

Prima banana - blw day 6

Cred ca Filip ar scrie azi: cel mai delicios mic dejun!

I-am dat banana, cu un capat decojit si i-a placut foarte mult.

La un moment dat am zis sa incercam sa vedem cum papa banana decojita, se descurca, dar e mai dificil pentru ca e alunecoasa si o plimba pe toata tavita pana o apuca.

Dupa banana urma un mar copt, dar n-a mai fost interesat. Sau poate pur si simplu nu are nevoie de el. Daca am retinut bine (si voi verifica) in BLW* bebelusul isi alege singurel alimentele care ii fac bine si le refuza inconstient pe cele care ar putea sa-i faca probleme. Asa ca n-am insistat cu marul. Il voi pune tavita si la alta masa, daca vrea il ia, daca nu, nu.

Oricum si eu dintre banana si mar, aleg banana fara ezitare.

BLW=baby-led weaning= autodiversificarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu