Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

luni, 1 februarie 2010

Autodiversificarea - ziua 3

Pranzul: o bunatate

Am descoperit si noi gustul delicios al legumelor facute la aburi. Si la pofta cu care le duce Filip la gura, par si mai bune!

Noutatea zilei: avocado, usor aburit pentru ca era cam tare. Alaturi de el: brocoli, cartof dulce si morcov.

Masa din nou s-a incheiat cu cererea insistenta de tzitzi, nu ca inainte n-ar manca. A baut din nou apa din sippy-cup. Si-a tinut singurel canuta.

Mai tarziu, am vazut confirmarea faptului ca a mancat. A varsat vreo 3 picaturi de lapte cu morcovel si brocoli, de fapt niste puncte colorate.

3 comentarii:

  1. ce frumos suge din avocado! Cand e asa tare eu il las pe a 2-a zi (daca e poti sa il invelesti intr-un ziar la loc intunecos) si se face super.

    ce scaun ati luat pana la urma?

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu la fel cu avocado. Il tin pana cand daca-l apas il simt putin moale.

    Vroiam sa zic cu apa ieri... sunt sippy cup cu supapa (asa are al meu, doar ca el nu il foloseste deloc) si vine apa putina doar daca trage. Si mai vroiam sa spun ca orice alt lichid in afara de tzitzi e optional, asa doar sa faca si el cum faceti voi, nu de alta, zice-se.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim pentru pont. Am pus un avocado la intuneric pentru maine sa vedem cum iese.
    Apa i-am dat doar ca sa invete sa manevreze canuta, nu-i dam tot timpul. Sin canita nu curge mult, dar el trage cu pofta ca din tzitzi.
    Am gasit scaun de masa de lemn exact cum ne doream, suntem foarte multumiti de el.

    RăspundețiȘtergere