Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

joi, 18 februarie 2010

Ce mai papam?

Autodiversificare - ziua 20

Dimineata: dovleac aburit si magiun
Intre mese: cateva gurite mici de suc de sfecla rosie, morcov si mar
Dupa plimbare: cartof dulce alb si castravete (preferatul lui Filip)
Noutatile zilei: dovleacul si cartoful dulce alb

Dovleacul este o sursa importanta de calciu si Vitamine A si C, fibre
Magiunul ofera calciu, fier, fibre, antioxidanti si ajuta burtica la nevoie :)
Cartoful dulce alb, nu stiu cum l-a descoperit tati, eu am dat peste el in frigider. E bun la gust si foarte usor de molfait.
Cartoful dulce contine fibre, calciu, fier, proteine + diverse alte minerale si vitamine.
La atata fier, calciu si proteine cine mai are nevoie de lactate si carne?

Azi i-au aparut niste puncte albe pe limbuta si vreo 3 bubite mici pe spate, e posibil sa fie de la mar, pentru ca acesta a fost noutatea zilei de ieri.

3 comentarii:

  1. ce frumos e Filip! si imi place tare mult ca e asa de macacios...e un scump

    vroiam sa te intreb unde ati gasit cartof dulce ca eu nu am reusit sa gasesc (am cautat la Billa, Cora si Carrefour)?

    RăspundețiȘtergere
  2. Noi avem cartofii dulci luati din Cora Militari acum o saptamana. Poate s-au terminat intre timp. Ma gandesc ca poate au la Mega Image.

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc...si eu la Cora Militari fac cumparaturi de obicei, dar am gasit la Real de la Afi

    RăspundețiȘtergere