Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

joi, 11 februarie 2010

Autodiversificare - ziua 13

Linner: para, cartof dulce, banana, litchi
Noutati: para si fructul litchi

Eram amandoi in bucatarie, Filip in scaunul de masa, eu pregateam pranzul intarziat (dupa o plimbare in aer curat de ploaie calda ca de vara). I-am dat o bucata de para cat pregateam eu pranzul (adica bagam cartoful dulce la aburitor :) ). Filip a devorat-o imediat. N-am apucat sa-i mai pun bavetica, perna in spate, sa aduc camera sa-l filmez (nici macar rugaciunea de inceput de masa n-o facusem). Abia apucam sa tai si sa curat cate o noua bucata de para. Bine, nu inghitea el tot, scotea afara bucatile mai mari, ii mai cadeau si din manuta pentru ca strangea puternic fructul, dar in final culegea bucatele de pe tavita sau dintre piciorusele lui :)

Asa ca a papat para ca aperitiv in bucatarie, apoi cartoful dulce l-am papat amandoi la masa.

In final, cand se dadea satul, am luat o banana pentru mine si am inceput sa o desfac. Chiote si bucurii! A ramas la masa si am papat amandoi banana, el mai putin, eu mai mult.

Cat mai molfaia el la banana, eu mi-am desfacut un litchi. Ha, ceva nou! A lasat bucatica lui si a intins manuta spre a mea. A gustat si litchi, desi era destul de mic si alunecos si nu putea sa-l tina in manuta. Prima oara i l-am tinut eu la gurita sa suga din el intreg si l-a tras pe tot. M-am speriat si eu, s-a speriat si el (are samburele cat cat cel de maslina). L-a scuipat repede afara. Apoi i-am dat bucatele, din care a supt un pic. Era deja satul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu