Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

vineri, 5 februarie 2010

E din nou cald




Ultima oara a nins de ziua lui Filip, pe 1 feb. De a doua zi a iesit soarele si s-a incalzit. Ne plimbam iar la 7-8 grade. Inca mai e zapada pe jos, se topeste treptat si din fericire nu e mocirla.
Am scapat de caciulita. Uneori ii mai pun gluga larga sau fesul subtirel, dar nu mult ca nu-i sanatos.
S-a intors si Mihaela din Anglia si ne povestea ca erau 5 grade, iar bebelusii pe strada nu aveau caciulite. Ma asteptam eu sa fie Filip infofolit, pentru ca eu la 5 grade ii pun caciulita. Inca. Dar invatam din mers.
Am revenit la cosmonautul subtire de mai bine de o saptamana. Acum purtam doar un body cu maneca scurta, o bluzita subtire si strampi pe sub el si abia asteptam sa mai dam jos din ele.

Update: dupa 5 zile a inceput iar sa ninga. Sambata am iesit cookies&cafee si niste pizza la Spring Time, am mai shopuit prin dm si Auchan cateva ore si cand am iesit era iar alb afara, iar cod de avertizare meteo, doar 0 grade, dar ninsoare continua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu