Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

luni, 22 februarie 2010

Autodiversificare in continuare

Ziua 24

Am gasit combinatia perfecta pentru dimineata: cereale de ovaz cu afine si putina banana pasata cu furculita ca sa indulceasca acreala afinelor. Afinele sunt luate din piata vara trecuta si pastrate la congelator special pentru Filip. Am gasit ideea pe blogul mamicii lui Bryce , iar gustul e minunat. Am mancat si eu cu Filip. In felul asta am introdus mult nutritivele afine, care dau pe afara de vitamina C, exact ce avem noi nevoie acum cand revenim la hainutele subtiri si ne reobisnuim cu temperaturile caldute.

Combinatia asta ne completeaza mesele cu o culoarea care ne cam lipsea (albastrul inchis spre negru). N-am introdus inca maslinele (doar uleiul care e verde) , strugurii negri, murele, care sa completeze diversitatea de culoare din farfurie. Doar magiunul mai are culoarea asta inchisa si il papam destul de rar.

12: papaya, dovlecel aburit si putina portocala (un plus de vitamina C inainte de plimbare:) )
17: dovlecel si cartof dulce alb

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu