Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

joi, 4 februarie 2010

No more baby poop

Nu am crezut niciodata ca o sa scriu despre asta, dar odata ce esti parinte si descoperi scutecelul plin al unui nou nascut alaptat exclusiv la san, intelegi tristetea cu care incheiem noi aceasta perioada.

Azi am gasit in scutecelul absorbant (nu-i zic pampers, pentru ca noi folosim baby love) primul poop de copil mare. Este urmarea normala a diversificarii incepute acum 6 zile. La inceput au aparut doar bucatele de mancare.

Imi amintesc ca la inceput, cand nu-i cunoasteam inca programul si facea kk des, il uitam de multe ori cu orele neschimbat pentru ca nu mirosea.

Si imi mai amintesc ca dupa 3 luni, cand deja se intampla o data pe zi dimineata, daca il schimba tati intr-o zi mi se facea dor sa-l schimb eu, iar ziua urmatoare parea foarte indepartata. Imi placea sa-l spal (se spala foarte usor poop-ul de bebelus) , treptat am renuntat la servetelele umede (le foloseam doar in afara casei), acum revenim la ele.

De acum, putem incepe sa folosim si olita. Cand eram noi mici se incepea odata ce bebelusul putea sa stea in fundulet, iar Filip sta de mai bine de o luna. Stim ora la care ar fi bine sa-l asezam. Inainte de a face acest pas as vrea sa ma mai documentez despre noutatile in domeniu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu