Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

joi, 25 februarie 2010

autodiversificare, ziua 27

Mic dejun: ovaz cu caise

Am luat caise deshidratate si le-am lasat peste noapte in apa. Dimineata erau moi, aproape ca cele crude. Am pasat la mixer o parte si le-am amestecat cu cerealele, iar o caisa i-am dat-o intreaga, de fapt in cele doua jumatati. Ma asteptam sa le molfaie, dar el le-a inghitit doar cu o usoara clipire.

Pranz: morcovi, zucchini, sfecla si gulie, coaja de paine (de-a mea). Dintre toate a ales ... sfecla! Dupa ce ieri abia a mozolit-o, azi numai asta a vrut de pe tavita.
I-am dat si o coaja din painea facuta pentru oamenii mari (cu miere, sare, seminte, nuci si tot felul de cereale). I-a placut muuult! A mozolit-o bine, dar nu cred ca a inghitit nimic (era foarte tare).

Concluzia: cand e obosit, mai bine amanam masa. Azi era obosit si nu avea chef sa manance.

Cina cu tati (6): legumele de la pranz si .... pepene!
A dormit bine in parc in ploaie si a venit acasa cu pofta de mancare. Asa ca a papat mai intai legumele, tati spune ca n-a ocolit nimic. Apoi, minunatul pepene, preferatul meu si al lui. Toata sarcina am mancat pepene, imi amintesc ca era iarna, ningea afara, iar eu savuram pepene. Vara trecuta, inainte sa nasc, mancam zilnic pepene, iar Filip dupa fiecare masa cu pepene sughita in burtica. I-a placut si acum la fel de mult!

Noutatile zilei: caisa, zucchini (care de fapt e dovlecel, de care a mai mancat), painea si pepenele

2 comentarii:

  1. E un scump de privit Filip, ca de obicei.

    Eu am mari probleme in a ma controla sa nu-i sar in ajutor pepitului, haha, mai bine ma uit in farfuria mea. Mai ca am intins mana sa il ajut si pe Filip cu lubenita la un moment dat cand aproape i-a cazut in bavetica, dar a recuperat-o singur. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si Daris a schimbat fructul favorit: e pepenele cu siguranta! Il si mozoleste bine si e rece asa e super pt. gingii, mai degraba decat sticksurile de castravete. Si asta ca io nu ma omor dupa el.
    Da, e scump tare Filip cu mananca, pupici!

    RăspundețiȘtergere