Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

vineri, 26 februarie 2010

autodiversificare, ziua 28

Am introdus artileria grea: mix de 7 cereale dimineata, in varianta Milupa bio.
Noutati: graul, secara, orzul, porumbul. Cu primele 3 s-a mai intalnit accidental (via sticksuri si coji de paine).

I-am amestecat cerealele cu banana si i le-am oferit tot sub forma de guguloie pe tavita lui.
Nu e intr-o perioada de mari pofte alimentare, mai degraba se joaca plictisit cu mancarea, dar vreo 5-6 guri tot a luat. Pe pachet scrie ca o portie trebuie sa aiba 20g cereale, deci cred ca a papat suficient.

Pranz: brocoli aburit, cartof fiert, rosie si castravete cruzi, o coaja de paine de-a noatra (cu miere, sare, seminte, nuci, toate de evitat la varsta lui). A pasat bine toata mancarea cu palmutele, a dus de cateva ori la gurita, a supt putin din paine si gata.

Cina cu tati (la 6): legumele de la pranz plus para si caisa (fosta deshidratata). A papat ceva, dar i-a lasat si lui tati :)

3 comentarii:

  1. cum faci cu cerealele? amesteci cu apa/lapte si le faci tari asa ca niste galuste si le mananca? Exact ieri pusesem si eu mana pe o punga dar am zis pas. Ar fi bun ca eu nu prea ii dau deloc cereale, numa fructe si legume pana acu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, asa i le fac, cu apa. Incerc sa le fac cat mai tari. Am pus o filmare cu el in primele zile de autodiversificare. Incercati si voi! Filip le papa foarte bine la inceput, acum e mai mofturici cu toata mancarea, cred ca e o faza.

    RăspundețiȘtergere
  3. gata-i! am facut si eu, la inceput am amestecat cu lapte+o banana dar acu numa cu banana iese semi-tare asa cat sa poata sa apuce si e buun, ca am gustat si eu. Merci de idee. Si acu ca zici, da, imi amintesc ca il vazusem pe Filip mancan asa un gogoloi de ala... da uitasem :D pup!

    RăspundețiȘtergere