Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

sâmbătă, 20 februarie 2010

A iesit soarele!


19-20 februarie, doua zile cu muuuult soare! Ne-am amintit de plimbarile lungi de toamna. Vineri am iesit cu flaneluta galbena de la nasica, iar sambata era deja in plovaras.


Am batut aleile parcului in lung si-n lat, Filip a mai tras cate un puiut de somn, mama a stat pe banca si a sporovait cu matusica (vineri) si a citit din Omul frumos (sambata), apoi sus, in fundulet sa vada lumea. Nu mai vrea sa stea intins daca nu doarme. Acum, ca s-a umplut parcul, sunt atatea lucruri noi de vazut si mai ales atatia copii.

Sambata a iesit dimineata la 9.20 cu tati. Erau deja vreo 15 grade. A dormit o ora, apoi a ajuns cu tati in piata (experienta de nerepetat in Romania). La pranz au urcat pentru papa, apoi plimbare cu mami. Iar somnic, dulce somnic. Si iar fun! Deja se aglomerase bine parcul, abia ne strecuram printre oameni si carucioare, iar Filip, cand vedea ca ne apropiem de alti oameni, tusea important ca sa se faca auzit. A papat iar laptic in parc ca-n zilele de vara si de toamna. Si a adormit iar. Am intrat in casa seara la 6, iar la 7 am intrat in baita.
Update duminica: 10 grade, fara soare, usor vanticel. Dupa biserica ne-am plimbat prin parc, care s-a golit iar. Mai erau doar vreo doua carucioare. Luni: vreo 12-13 grade, soare, fara vant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu