Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

miercuri, 17 februarie 2010

Autodiversificare ziua 19

Mamaliguta de mei cu mar. iac! Ce combinatie am gasit si noi: cereala cel mai putin gustoasa cu fructul nepreferat :) Mie mi-a placut ce-a iesit, Filip a dus de vreo 4-5 ori la gurita si s-a hotarat ca e timpul sa ne ridicam de la masa. Am incheiat cu 2-3 inghitituri de suculet iac! (mar cu morcov). S-a strambat si la asta si gata masa. Cred ca a inghitit echivalentul a 4-5 lingurite din tot meniul, ceea ce ma multumeste. Acum pot sa spun ca i-am introdus temutul mar si sa-l observ daca are vreo reactie (poate da iritatii!).
Bineinteles ca painea mea neagra (cu seminte, nuci si miere, toate de amanat pentru el) unsa cu unt de castane (habar n-am cand i-l pot introduce) arata mult mai apetisant, dar ramanem la mancarica de bebelusi deocamdata.

Dupa somnicul de 10 am mancat amandoi portocale stand pe covor in dormitor. I-am dat cate o feliuta sa suga suculetul din ea. I-a placut mult. A observat ca poate stoarce chiar si pe pantaloni suculet si apar bulinute oranj, ce frumos! Dar cel mai bun e cand dam cu feliuta pe covor inainte de a o papa :) La fel facea si cu biscuitii :)

Dupa plimbare, a papat rosie, pastarnac/&patrunjel si dovlecel, ultimele doua fierte. Facem progrese: rosia a molfaie pana ii ramane pielita in manuta, albitura o baga in gurita, papa ce e moale si scoate partea atoasa. Dovlecelul cred ca era prea moale si prefera sa-l striveasca in manute, a dus f putin in gurita. La sfarsitul mesei i-am dat iar suc de dimineata si a mai baut cateva gurite.

Cat ii pregateam masa in bucatarie a venit si el in 4 labute si a gasit punga cu mere, cu care s-a distrat copios. Numai ca la un moment dat l-am vazut cu un mar mare si cam moale in manute si se stramba. Il gustase deja. Cred ca prefera merele intregi totusi.

Un comentariu:

  1. Esti foarte, foarte haios draga Filip!!! Si un model de bebelus mincacios si curios!!! Miine e Ziua cea Mare si pentru noi desi am mai experimentat pina acum,de miine vom intra si noi, speram cu dreptul, in Clubul Autodiversificarii; sa vedem ce-o iesi.:)) Pupici dulci.

    RăspundețiȘtergere