Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

luni, 15 februarie 2010

Autodiversificare - zilele 16-18

Ziua 16 (duminica) - dimineata para, la pranz paste de orez cu sos de rosii.
Ziua 17 (luni) - mic dejun cu cereale de ovaz si magiun si pranz cu cartof dulce si struguri albi.

Ziua 18 (marti) - cereale de ovaz cu banana dimineata, iar la linner bucati ardei rosii si verzi aburiti si un litchi. Ardeii rosii sunt in continuare foarte apreciati, iar litchi e in continuare ... alunecos. Asa ca i-am dat bucatele mici din mana mea, iar el imi prindea mana cu manuta si o ducea la gurita. Asa a mancat un litchi intreg (un pic mai mare ca un bob de strugure). I-am pus si bucatele de kiwi fara seminte pe tavita, dar era cam acrisor si le-a refuzat.

Am inceput sa-i pun mai putine sortimente la o masa, pe de o parte pentru ca mananca putin si aruncam mult (cred ca e pacat sa arunc mancare) si apoi pentru ca s-a incalzit afara si prefer sa petrecem timpul la plimbare, nu in bucatarie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu