Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

vineri, 26 februarie 2010

Mami jumper

Ne-am tot gandit: sa-i luam jumper, sa nu-i luam. Asta e gadget-ul pentru bebei acum. (Premergatorul e expirat, neindicat si chiar interzis in unele tari, deci nu ne mai intereseaza nici pe noi.) Nu ne hotaram, pana la urma am intrebat pediatra si a zis ca mai bine nu, ca nu-i stau bine soldurile, etc. Nici n-am cercetat prea mult, nici n-am fost prea atrasi, asa ca am inchis subiectul.

De doua zile Filip a descoperit mami-jumperul. Sta in picioruse pe genunchii mei si sare. Cand e cu spatele la mine are un avantaj ca se impinge cu funduletul in burta mea si are avant mai mare. Avem cate o repriza de jumping in parc, cand ne plictisim de statul in fundulet in carut, alta repriza in sala de asteptare de la pasapoarte si alta acasa, in patutul-tarc. Acum se tine de marginile patutului si topaie de aproape o ora.

Un comentariu: