Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

joi, 18 februarie 2010

In carutul nou


Azi am facut prima plimbare cu noul carut, Bertoni Foxy Cool Green.

Ne-am simtit foarte bine cu el, Filip a tras un pui de somn ca de obicei, dupa care s-a hilizit si a povestit pe limba lui.
Eu m-am bucurat de noutate. Il vad foarte frumos, il manevrez usor, ma bucur ca e mic, foarte mic. E dotat cu cateva fleacuri care bucura mamica: suport de sticla/pahar si sertar in care imi pot pune migdalele si susanul, ambele langa bara de impingere. Pentru bebe o tavita cu suport de pahar. Abia astept sa-i pun acolo sippy cup si banana :)
Spre deosebire de carutul vechi, asta parca are cauciucuri de vara. Merg foarte usor pe asfalt si se poticnesc imediat in zapada. Rotile sunt mai tari si un pic mai subtiri. Dar de acum speram sa terminam cu zapada.
Pentru ca tot era nou, azi l-am udat. Ne-am plimbat prin ploaie :)
Ma uitam demult dupa carucioarele Bertoni pe strada. Inca din timpul sarcinii le-am remarcat, dar nu le-am gasit nici in magazine, nici pe net. Vineri, dupa ce am ramas fara o roata a carutului vechi, am reluat cautarile. De fapt, eu de vreo luna ma tot uitam dupa carucioare prin magazine, pentru ca la ce troiene am strabatut, ma asteptam sa raman in pana. Am dat peste site-ul vreaulamami care vinde probabil toate modelele Bertoni. Bucurie mare, abia m-am hotarat la un model. Serviciul de livrare este pur romanesc, dar acum deja nu mai conteaza. In final, aseara, a sosit caruciorul nostru, iar azi abia-mi stapaneam bucuria impingandu-l pe aleile parcului.

2 comentarii:

  1. Ia uite ce fericit e Filip in el!!! Sa-l stapinesti sanatos si la cit mai multe plimbarici in el!!! Le place la nebunie cind sunt cu fata catre lume!! Si al meu e in extaz!!! Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim! Spor la jogging, cred ca e si mai fun cu carutul in viteza:)

    RăspundețiȘtergere