Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

miercuri, 10 februarie 2010

Autodiversificare - ziua 12

Mic dejun (7.30): batoane de orez imbibate cu suc de morcovi - transformate in bucatele de orez expandat supte bine de suculet (a doua oara cand papa combinatia asta)

Pranz (12.00): brocoli aburit, kiwi fara seminte si suc de morcovi din cescuta lui de plastic
Noutate: kiwi si bautul din ceasca fara cioc (rezultat un copil cu gatut si fatuca portocalie :) )

Cina (4.30): un mango copt bine, foarte dulce si foarte alunecos.
E a doua oara cand papa mango. Si data trecuta l-a enervat ca nu putea sa-l apuce sau ii scapa repede din manuta. Asa ca l-am ajutat, ii tineam bucatile in dreptul guritei, el imi tinea mana mea ca si cum ar fi tinut mango, mai apuca si el si scapa pe jos. Am simtit cum musca din fruct cu gingiutele si ce bucati mari inghitea fara sa clipeasca!

Azi am impartit pranzul in doua. Aburisem brocoliul ca sa i-l dau dupa plimbare, dar cum eu la ora aia de obicei mananc fructe, ne-am asezat impreuna la masa. Pana la urma autodiversificarea inseamna, printre altele, includerea copilului la mesele familiei si cum noi n-am avut niciodata 3 mese distincte pe zi sau pranzuri cu ciorbe si felul doi, i-am redus si lui cantitatea de mancare de la o singura masa. Mese mai mici si mai dese, ca are burtica mica :)

Partea frumoasa, papam impreuna la tanar si nelinistit (doar eu ma uit la tv), asa cum faceam la mama acasa :) Panarama asta de film a devenit traditie de familie.

Seara, dupa baita, tati papa mere cu pofta si Filip chiu ca vrea si el! Demult tot amanam sa-i introduc marul crud, ba de teama de inec, ba de teama ca-i acid si sa nu dea iritatii, asa ca a gasit Filip momentul. A incercat tati sa-i dea din mana lui, dar Filip vroia sa tina el bucata de mar. Asa ca a papat singurel mar crud in pat, fericit nevoie mare!

Am ales filmuletul in care papa kiwi:

Un comentariu: