Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

sâmbătă, 13 februarie 2010

Prima vizita la homeopat

Suntem sanatosi, dar curiosi. Vroiam sa vedem cum se intampla un control homeopatic si cum te poate ajuta cand ai o problema. Asta in contextul in care mie mi-a fost rau in ianuarie si niste granule homeopate m-au pus pe picioare instant. Tot in acest context eu luam bilute naturale (ricinus communis ch 5) pentru mentinerea lactatiei. Iar pentru Filip, imi doresc solutii mai naturale decat cele oferite de pediatrii (de exemplu, cand a cazut din pat si a facut vanataie, pediatra mi-a zis sa-l duc la spital, eu am preferat sa-i pun o compresa rece, apoi am aflat de gelul sau uleiul de arnica, remediu homeopat pentru vanatai si durere). Imi doream sa avem un homeopat pe care sa-l pot apela cand am nevoie.

Asa ca iata-ne sambata dimineata in cabinetul doamnei homeopat, pentru o intalnire de 2 ore si jumatate cu toti cei trei membri ai familiei. Ne-a intrebat pe rand ce mancam, cum dormim, ce visam, ce ne enerveaza, ce ne calmeaza, care nedreptate ne deranjeaza cel mai mult, cum ne manifestam la suparare, ce ne motiveaza sa fim vegetarieni (la sfarsit ne-a spus doamna ca si ea e, desi nu mai era nevoie), ce culori preferam, ce vacante, despre manifestarea credintei noastre, despre grijile si fricile noastre, dar si despre trecutul nostru medical si al familiei noastre. Semana cu o vizita la psiholog (desi n-am fost niciodata,), cred ca simpla discutie a fost utila si pentru noi, ne-a ajutat sa ne cunoastem, sa ne raspundem la niste intrebari (si unde raspunde omul mai sincer ca la dr?)

La finalul intalnirii am primit toti trei niste granule homeopate de luat, care sa ne ajute pe mai multe planuri. Eu si V le luam, lui Filip nu i le dau, pentru ca sunt doar pentru cresterea imunitatii, iar pentru asta prefer sa-l tin cat mai mult la aer si sa-i dau fructe crude. (Eu iau calcarea carbonica CH200, cate 3 pe zi, timp de o luna.) Deocamdata intrerup granulele pentru lactatie, cele noi raspund si acestei nevoi.

Despre Filip mi-a spus ca are o piele foarte curata si care nu s-a cojit in primele luni de viata datorita alimentatiei mele vegetariene. Mai auzisem eu despre niste avantaje in timpul sarcinii, dar le-am uitat. Mi-a dat niste remedii pentru el in caz ca raceste (probabil i-am creat aceasta asteptare cand a vazut ca-l scoatem fara caciulita in balcon)

Pentru raceala ne-a prescris Aconitum Napellus ch200, 3 granule pe zi, la nevoie si Lachesis 200 ch, 3 granule pe zi, la nevoie.

3 comentarii:

  1. va urmaresc cu mult drag...mai ales ca Sophi este de aceeasi varsta cu Filip (mai mare cu o zi :)) imi spui si mie te rog la ce doctor homeopat ati mers? ca ma tenteaza si pe mine sa-i facem o vizita...pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim!
    Noi am fost la dr Gratiela Nitu, are cabinet in cadrul Fundatiei Similimum - www.similimum.ro

    Tu ai texte pe blog? Eu n-am reusit sa vad nimic. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc mult ca mi-ai raspuns...nu mai am nimic pt ca am sters...dar ma gandesc la un nou blog in curand :)

    RăspundețiȘtergere