Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

miercuri, 3 februarie 2010

Autodiversificarea - ziua 5

Dimineata: cereale de ovaz topfer facute cu apa, o parte amestecate cu pudra de roscove, cealalta parte cu banana

Am incercat sa amestec cerealele cu fulgi de cocos, care in punguta miroseau delicios. Am pus cam o lingurita de fulgi la o cana de apa, am fiert putin sucul ala si l-am amestecat cu cereale, dar nu aveau nici un gust de cocos, iar fulgii se simteau tari in gura. Asa ca am pastrat cerealele cu cocos pentru noi (ca tot nu aveam mic dejun de post pentru azi).

Pudra de roscove arata precum cafeaua sau cacaoa si este folosita la prajituri ca inlocuitor de cacao sau ca bautura inlocuitoare pentru cafea, de exemplu in sarcina. Si la gust seamana cu cafeau.

Roscovele (sau roscovul sau carobul) contin vitamine, calciu, proteine si fier. Am citit pe net ca sunt si bune antidiareice pentru copii, e bine de stiut.

Roscovele mai sunt numite si "salcam-miere" sau "painea Sfantului Ion". Sunt mancate de 5000 de ani; cojile de roscove au fost mancate si de Fiul Risipitor din pilda Sf Ap Luca.

"In comparatie cu ciocolata, roscova este de trei ori mai bogata in calciu, are o treime mai putine calorii si de 17 ori mai putina grasime."

Cele mai multe informatii le-am gasit aici

Am gasit pudra de roscove la plafar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu