Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

sâmbătă, 13 februarie 2010

Prima masa in oras


Autodiversificare - ziua 15


Dupa vizita la homeopat, ne-am intalnit cu matusica su unchiul si ne-a dus la mall, unde mami spera sa intre la Avatar.

Am mancat toti 5 in mall, Filip a avut farfuria lui cu brocoli fiert, fara sare sau alte adaosuri. A stat la tati in brate si a mancat linistit, fara sa-l deranjeze zgomotul de fond sau lumea care se foia pe la mese.

Brocoli s-a dovedit delicios. La un moment dat eu am intrat cu Mihaela la film, iar baietii au ramas la masa sa termine de papat.

A fost bine ca a reusit sa manace singurel, pentru ca in mall Cotroceni nu exista loc pentru alaptat si ar fi trebuit sa stam in masina in parcarea subterana, unde e un miros greu de esapament si tutun, plus drumul pana la masina prin balti pana la glezne, plus intrarea si iesirea din mall unde poti taia fumul de tigara cu cutitul.

In a 15 zi de autodiversificare, la micul dejun, Filip a savurat o gustoasa mamaliguta de mei cu banana preparta de tati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu