Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

duminică, 7 februarie 2010

Autodiversificarea noastra - ziua 9


Mic dejun de duminica

Filip: nectarina si un strop de banana pe final.
Noutate: nectarina
Noi: lapte cu roscove si cereale

Azi a descoperit nectarina, un fruct gustos, dar foarte alunecos. I-am curatat-o de coaja si i-am taiat-o bucatele. Imi aluneca si mie din maini cand o curatam. Odata descoperita pe tavita, apuc-o daca poti! La inceput a avut rabdare, dupa aceea se enerva, asa ca i-o dadeam eu in manuta. A supt-o, moflait-o, n-a lasat nici o bucatica neatinsa.
Observ ca se descurca mai bine bine cu bucatelele, cand sunt prea mari le da imediat afara. Nu accepta sa-i dam noi in gurita, da afara si apuca singur.

Am avut si banana pregatita, dar pentru ca ii placea nectarina nu i-am oferit-o pana la sfarsit, cand vroia sa se ridice. Cand a vazut banana, s-a razgandit. Nu are rabdare si incearca sa o pape din toate partile, cu tot cu coaja, rupe bucatele si incearca sa le duca la gurita. Nu stiu daca a inghitit mare lucru din banana, dar s-a bucurat de gust.

Noi ne-am autodiversificat cu lapte cu roscove, absolut gustos, fara miere sau zahar, pentru ca roscovele sunt dulci.

Nu stiu daca este efectul nectarinei, dar in timpul mesei am avut si un poop. De obicei se inrtampla dimineata devreme, inainte de masa, astazi intarziase putin, asa ca am avut un poop break in the middle of breakfast.

Mai tarziu, ne-au vizitat matusica M. si verisoara A. si le-am oferit miraculoasa bautura de roscove. Mmmm, ce le-a placut! Buna mancarica de bebelusi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu