Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

joi, 11 februarie 2010

Autodiversificare - ziua 13

Mc dejun (9): biscuiti de casa cu suculet rosu de sfecla
Noutate: biscuitii, noi ca textura si sucul din sfecla cruda (a mai papat odata fiarta)

Biscuitii i-a rupt cand in manuta, cand in gurita (a descoperit firimiturile!), i-a aruncat pe jos, a muscat bucatele maricele carora le-a dat drumul pe jos, iar la sfarstul mesei, pana sa puc eu sa strang, a redescoperit biscuitii pe parchet, de unde i-a papat incantat (ca tot da mami cu mopul cu spirt la 2 zile).

Eu sunt incantata ca a gestionat bine bucatele in gurita, desi biscuitii erau crocanti (i-am lasat in tava toata noaptea si s-au intarit). Nu a refuzat biscuitii, doar ca erau prea interesanti, mai ales inmuiati in suc rosu.
Cred ca ii plac mai mult neimbibati cu suc.

Suculetul de sfecla (usor diluat cu apa) l-a supt putin din biscuiti, iar apoi a baut si din canita cu cioc (care seamana cu o tetina, iar Filip vrea sa prinda canita doar de tetina, ca de acolo iese sucul, de ce sa duca toata cana la gurita?).

Mai avem putin pana va bea si Filip din sucul lui mami de morcovi, sfecla, telina si mar.

Biscuitii de casa i-am facut aseara, au iesit foarte gustosi, ne plac si noua, dar mai ales pasarelelor de la geam, unde pun resturile de la masa lui Filip. Unde ar mai gasi ele in zapada asta mei, ovaz si orez, fara zahar, sare si arome?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu