Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

joi, 11 februarie 2010


Cu carutul prin troiene, 8 feb. Dupa un viscol de toata frumusetea, zapada ne-a tinut langa bloc. Filip a dormit, mami a citit din Dr Spock.



Dulce somnic la zapada si la soare
(foto st), 9 feb, vreo 7 gr.






Alt somnic cu prietenul Mozi (foto dr), 10 feb, doar 0 gr.
Chestiile alea maro de pe fundal sunt bancile din parc.



11 feb, a fost cald, 5-6 gr, a plouat usor, ploaie calda ca de vara, nu ne-am indepartat de bloc din cauza de zapada umeda, dar tot a tras copilul un puiut de somn. S-a obisnuit sa doarma si neplimbat, iar eu mi-am amintit de zilele frumoase de vara si de toamna cand citeam pe cate o banca in parc. (Eu am uitat camera, so no picture, jst my memory).
In casa, doarme bine cand lasam geamul deschis la bucatarie si vine aer racoros si se aude un usor zgomot de fond.


12 feb, 8 grade, fara caciulita!!!

Partea funny: am facut pana la carut :), a cedat saracutul de el de la atatea troiene.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu