Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

luni, 31 mai 2010

Prima iesire in oras

Luni, 31 mai, ziua a 4-a in Doha
Ne-am facut curaj si ne-am despartit de piscina pentru o dupa amiaza.
Am vizitat compoundul in care ne vom muta la sfarsitul saptamanii. Se spune ca e cel mai verde din Doha. Intradevar erau multi palmieri si tot felul de plante, dar eu as ramane in Bel Air, care e cel mai scump de aici, iar acum am inteles de ce. In noul compound e o atmosfera occidentala, case cu ferestre in patratele prin care se vede inauntru (se pot trage si draperiile, dar nu exista obiceiul), o singura piscina mare, fara piscinuta pentru copii si fara loc de joaca dotat cu leagane (ceea ce vom cumpara). In momentul in care intri in compound uiti ca esti intr-o tara araba. Mamici blonde in pantaloni scurti se intorceau cu copiii de la piscina, altele se vedeau in living stand la calculator, mese cu scaune asezate in fata caselor, fara a fi vreun gard sau alta delimitare. Apartamenul in vila in care vom sta arata si el destul de european, cu spatii mai putin generoase, dar care in Romania sigur ne-ar fi impresionat la maxim. Nu stim inca ce vom face cu al doilea dormitor, poate ii va gas Filip o intrebuintare.

Apoi am fost la Carrefour-ul din LandMark Mall , care arata foarte exotic din afara. Inauntru arata destul de cunoscut, prea cunoscut pentru locul in care suntem. M-a surprins se vad la intrare tot felul de magazine pe care abia le gaseam in Bucuresti (H&M, Zara, Oisho, Bershka).
In Carrefour, am inceput sa luam lucruri pentru casa noua (farfurii, tacamuri, cratite, cos, etc). O luam de la 0, avem de umplut o casa in care doar bucataria e utilata. Zilele astea trebuie sa cautam mobila.
As fi vrut sa iau mancare de bebelusi la borcanele, dar nu era decat junk. Am gasit in schimb cereale Holle de ovaz. Mare bucurie!
Din aceeasi categorie, am gasit castane la borcan, gata coapte, fara zahar, sare, nimic, numai bune de dat copilului. Iar pentru mine, o crema frantuzeasca de castane.
Si cel mai mult din Carrefour mi-a placut ... berea! Fara alcool, bineinteles! Ca tot suntem intr-o tara in care alcoolul e ilegal :) berea facuta in Dubai e delicioasa!
In zona de sucuri fresh, storc astia orice, de nu te poti hotari. Asa ca am luat si noi un suc din vreo 5 fructe, care i-a placut mult lui Filip.
Dupa ceva timp de alergat prin magazin, Filip a venit sa ma traga de tricou sa-i dau laptic. Ceea ce nu stiu daca este legal. Femeile lor umbla si cu nasul acoperit si eu sa scot tzitzi la interval? Asa ca l-a tinut tati pana la masina. Am inteles ca as putea alapta in camera de rugaciune, poate o sa incerc daca viitoare.

Impresia generala: sunt foarte cochete localnicele si miros toate foarte bine. O placere sa treaca pe langa tine prin magazin! Orasul e foarte multicultural, intalnesti tot felul de oameni care vorbesc tot soiul de limbi.
Mi-a placut iar orasul vazut din masina, peste tot sunt placute bilinve (araba si engleza), soselele arata ca niste autostrazi, doar ca unele au si verdeata pe mijloc, iar pasajele subterane sunt chiar frumoase, cu desene si modele. Limita de viteza e de 80 km/ora, dar cred ca se merge mai repede. Masinile sunt uriase, hummerul se pierde in peisaj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu