Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

vineri, 28 mai 2010

Prima oara la piscina

Am iesit la piscinele din compound. Este una mica pentru copii si una mare pentru parinti. Apa e curata, pe jos curat, mese cu scaune si sezlonguri curate. E si un spatiu de joaca alaturi cu doua tobogane mici, dar azi ne-am bucurat doar de apa.

Ratusca de baie a lui Filip arata 30 de gr C in apa piscinei.

Mai era un baietel de 9 luni cu taticul si bunicul, dar cred ca erau de ceva timp ca n-am apucat sa ne jucam, doar ne-am facut bye-bye.

Asadar, ne-am avantat toti 3 spre apa, Filip privea curios si intindea piciorusele sa intre. A descoperit ca sunt trepte in apa si a coborat tinut de manute. Dupa vreo ora de balaceala a obosit si a adormit fara cina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu