Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

sâmbătă, 15 mai 2010

Cere la olita!

La 9 luni si jumatate, exact ca mami!

In dimineata asta m-am trezit in aplauze si daga-daga (cu jocul de inchidere-deschidere a palmutelor).

Dupa 3-4 ture de pat, a vrut jos. S-a dus direct la olita. Eu, somnoroasa, l-am lasat sa se joace cu ea. A vazut ca mami nu vine si a facut in scutec, chiar acolo langa olita. S-a intors la mine, s-a prins cu manutele de marginea patului si a anuntat "scutecel inconfortabil". Schimbat, dusat, din nou in pat. A stat 5 min si iar a cerut jos, iar s-a dus la olita. Era clar mesajul! L-am asezat pe olita si in 30 de secunde s-a ridicat usurat si voios.

Un comentariu:

  1. bravo ca-i place si stie la ce foloseste obiectul minune.
    eu nu am inca nervi pt. asa ceva, mai asteptam putin.

    RăspundețiȘtergere