Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

luni, 10 mai 2010

Autodiversificarea la 9 luni

Noutati:
-
avem 3 mese diversificate pe zi: mic dejun cu cereale si fructe, pranz cu legume si leguminoase, uneori verdeturi si cina cu fructe. Rareori, intre mese, papa biscuiti organix, grisine bio sau fructe.

Mananca singur cu lingurita! Incearca si uneori reuseste. Nu ma lasa sa-i arat cu mana mea cum, doar face ce vede la mine.

- i-am introdus lingurita. Acum ca ii dau mai multe fructe dimineata, iar unele sunt tari, asa ca le mixez pe toate, ii dau si cu lingurita ca la bebelusi, dupa ce papa mingiutele de cereale cu fructe singurel.
- are si el lingurita lui si isi da tot interesul sa o foloseasca
- bea apa cu ceasca de cafea si foarte rar suc stors in casa
- nu mai folosim sippy-cup (nici n-am folosit-o prea mult)
- papa bine oleaginoasele, inclusiv boabe de fasole
- nu ii plac merele si cartofii normali

- a papat 3 galbenusuri de prepelita pana acum, de la care cred ca i-au aparut iritatii pe burtica; suntem in pauza acum
- nu i-am introdus inca lactatele. Intuitia imi spune ca putem sa mai asteptam. Acelasi lucru am gasit si aici ("while the child is breastfed, be prudent with other dairy")

- dimineata luam painica si apa sfintita
- papa laptic de la mami anytime, anywhere, la 2-3-4 ore, dar mai ales inainte si dupa masa.

Un comentariu:

  1. asta cu cartofii e la moda, sau is ei nasoi tare asa fierti sau aburiti, ha! La mine a furat unul prajit, singura data cand a mancat cartof :D

    RăspundețiȘtergere