Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

joi, 13 mai 2010

Micul vegetarian

Cum parea sa se fi saturat de cereale cu fructe la micul dejun, azi i-am oferit din nou galbenus de ou fiert (al 4-lea). Filip s-a uitat putin la el, l-a strivit intre degetele si l-a lasat sa cada. I-am dat eu in gurita ca sa-i dea de gust si nu i-am creat nici o impresie, doar refuzul urmatoarei bucatele. I-am oferit apoi paine cu unt sa vad daca ii place. Abia l-a atins si l-a aruncat la loc.

La pranz mancam amandoi sarmale de ciuperci, iar eu mi-am pus si iaurt. I-am dat si lui sa guste. Bleah! O strambatura sincera si dezamagita. Probabil avea o parere mai buna despre alimentele pe care i le ofeream.

De Pasti, i-am dat sa guste branza. Bleah si atunci!

Ce bucurie mi-a facut! Abia astept sa-l vad cum se stramba la peste. Dar mai pe la 1 an asa.

Cred ca i-am transmis si lui din informatia pe care am acumulat-o in ultima perioada. N-au mari valori nutritive lactatele si oualele, eu le mananc pentru gust si incerc sa le reduc pe cat posibil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu