Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

joi, 13 mai 2010

Tot spre apa


13 mai 2010, Mamaia, 29/25 gr C
A 8-a zi de plaja
De cand a dat cu piciorusele de apa, adica de marti, tot acolo s-ar intoarce. N-a uitat! Ieri si azi s-a racit apa marii, bate vantul dinspre larg. Ne-am jucat pe nisip, am luat jucarele noi, printre care o galetusa si o mingiuta colorata, dar gandul a ramas la apa, asa ca in picioruse, tinut de o manuta, doua sau in 4 labute o ia spre apa. Intoarcerea fortata e marcata de proteste. Ieri am stat putin la mal, dar era mai interesant la apa mai mare, pana la genunchi. Azi ne-am tinut departe ca se racise bine marea. Am alergat toate plaja, el copacel, eu cocosata, am cules scoici si am dar sut in mingiuta.
ps: Azi am uitat sa ne dam cu crema de protectie solara. N-a fost nici un bai.


2 comentarii:

  1. Bai, da' imi cam faceti pofta de plaja si iaca eu sunt tocmai la bulgari in loc sa fiu la ocean. :) Da' mai avem o saptamina de stat aici si inapoi acasa, in LA, la soarele si palmierii nostrii. :) Dupa aia, o sa facem intrecere in poze: cine se bronzeaza mai bine.:) Va pupam cu mult drag.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mai frumos cu palmieri! Noi cu copacii si salciutele. Deocamdata, Filip s-a bronzat cu urmele body-ului, trebuie sa luam masuri.Va asteptam cu poze exotice!

    RăspundețiȘtergere