Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

joi, 27 mai 2010

Zara contra mei

Incet, incet, iavash, iavash, am lasat in urma bluzite si pantofi Zara si alte etichete interesante, care impresionau puternic tanara carierista de acu' 3-4 ani si am umplut trolerul cu mei, spelta, magiun de topoloveni si tot felul de chestii naturale si bune pentru bebe.
Avem voie sa luam doar 30 de kg de bagaj, adica eu 20 si bebe 10, in doua trolere, care au si ele greutatea lor. Asa ca am umplut un troler verde cu tot felul de chestii bio si un troler rosu cu hainele noastre de mami si de bebe.
Diplomele raman acasa.
Multe lucruri raman acasa.
M-am mirat si eu ca am terminat bagajele si trolerele nu erau pline. Plecam din Romania si eu nu-mi doresc sa iau multe lucruri cu mine. N-am nevoie de ele.
Astept viata noua.

7 comentarii:

  1. Felicitari!!!! Va urez un inceput de drum cit mai lin!!! O sa reusiti cu siguranta si ati luat decizia cea mai inteleapta!!! Ohhhh.....da' cite bluzite "Zara" o sa mai gasiti si inca la un pret mult mai bun!!! :) Astept cu nerabdare continuarea povestii si va imbratisez cu mult drag!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos!! Mult succes si asteptam povesti din noua viata :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru urarile transmise Olgutei. Noi va dorim ca oriunde ati fi impreuna sa fiti fericiti si "acasa", iar inceputul sa fie frumos si incurajant. Multe imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragele de voi, multumesc mult pentru urari!
    Alina, ce blog frumos ai! Ma bucur ca v-am descoperit povestea on-line si in timp real.
    mQQM, n-ai pierdut nimic, de abia am inceput sa scriu pe blog despre plecarea noastra. Pana acum au fost dorinte, indoieli, ganduri si planuri. Acum, gata, am facut pasul cel mare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sper sa aveti o viata noua mai buna, asa cum va doriti. Nici eu nu stiam nimic despre plecarea voastra, please, baga mai multe detalii.

    RăspundețiȘtergere