Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

marți, 1 iunie 2010

10 luni

9 comentarii:

  1. Filip, LA MULTI ANI de 2 ori azi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi place să sărbătoresc
    Ocaziile....prisosesc.
    Că este soare sau e nor
    Mă-nveselesc eu repejor.
    Invit broscuţa, şoricelul
    De prin vecini şi roboţelul
    Să mă-nsoţească la dejun.
    Servim clătite cu magiun.
    Dacă am pălărie nouă,
    Dacă afară stă să plouă,
    Eu toate le sărbătoresc
    Cu un lăptic bebeluşesc.
    Astăzi însă e special
    Chiar de-i departe, în Qatar
    Pentru Filip e serbare
    La mulţi ani şi la mai mare!

    Salutări dintr-un oraş ploios. Dar ne înveselim noi... Să fiţi sănătoşi şi fericiţi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa cresti mare si sanatos puiut! la multi ani de ziua copilului si la cat mai multe lunite, in noua tara!

    RăspundețiȘtergere
  4. citesc cu placere si interes tot ce scrii. interesanta tzara, culta...tot-tot.

    RăspundețiȘtergere
  5. La Multe Lunite, draga Filip!!! Sa fii sanatos si voios!!! Va pupam dulce!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim, dragi mamici!
    La multi ani si mariceilor vostri!

    RăspundețiȘtergere