Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

sâmbătă, 29 mai 2010

Azi in Doha

35 de gr C dimineata la 8-9 (mic dejun in curte)

Dimineata baietii s-au jucat la piscina, Filip a inotat cu colacelul lui, iar eu am desfacut bagajele. Nu am gasit al doilea borcanel de magiun de Topoloveni.

La pranz (12) sunt 38 de grade C la umbra, in curte si la piscina si 46 de grade C la soare. Suportabil, mie chiar imi place, nu e mai cald decat vara in Bucuresti, iar aerul e mult mai curat. Dupa 12 incepe sa se racoreasca.

Am tot citit pe forumuri inainte sa venim ca Doha e un oras poluat. Acum cine stie din ce orase veneau acei expati, pentru mine, fata de Constanta, este mult mai curat. (Bucurestiul nu se pune la socoteala pentru ca acolo este poluarea absoluta) Imi place ca este un usor iz de mare cand iesim din casa.

30 de grade C seara la 8

3 comentarii:

  1. Abia astept sa venim la voi... cred ca la iarna. Daca aveti chef de un pic de frig, zapada, va asteptam la noi, la iarna, poate de Craciun :)
    Imi place si mie caldura, la noi sunt acum 18 grade si ploua mocaneste, ca la munte. E aer curat, am iesit sa alergam. Doar doua ture de cate cinci minute, ca suntem incepatori :) Dar ne facem noi mari! Abia astept sa iau si Pisoiasa la alergat, ca n-am vazut copii alergand si noi doua am fi foarte trendy. Pupici vilnusezi!

    RăspundețiȘtergere
  2. voi chiar v-ati mutat, brava! cum ati ales unde sa va duceti, aveti ceva aranjat? sa va fie de bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. haide mai Noce lamureste-ne, ca ne-ai lasat pe toate in ceata.
    super frumos trebuie sa fie pe acolo, din ce povestesti tu.

    RăspundețiȘtergere