Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

vineri, 14 mai 2010

Zi frumoasa de vara

14 mai, Mamaia, 35/30 de gr C
A 9-a zi de plaja
A fost prea frumos ca sa nu consemnez! Vremea frumoasa, frumoasa, plaja la fel, marea cu valuri albe spumoase. Erau si doua fetite, dar n-am stat prea mult la povesti. Tinta noastra era tot apa. Am alergat spre valuri impreuna, apoi eu il aduceam inapoi pe uscat. Filip a facut ordine in port-bagajul carutului, a gasit lucruri interesante pe acolo. Si mai ales, ne-am jucat cucu-bau. Ne-am invartit in jurul carutului, eu ma ascundeam, el ma cauta, eu il surprindeam, el escalada carutul si uite asa au trecut 2 ore pe nisipul fierbinte.

Pacat ca la noi sezonul turistic se deschide abia peste o luna. Vremea e foarte buna si acum. Pe de alta parte, bine de noi, ca suntem putini pe plaja, fara risc de pierdut copil in multime, fara plecat in graba dimineata sa nu ne prinda pranzul pe plaja, fara prea multa galagie, lotiunea de soare poate sa si lipseasca, de umbreluta si palariute nu e nevoie. Cred ca la asta contribuie si ANM-ul care anunta mereu vremea cu cateva grade in minus si eventual precipitatii inexistente. Noi avem termometrul la noi, in loc de ceas, ca e mai util.

Un comentariu:

  1. bravo Filip! ce bine de voi ca sunteti in permanenta aproape de apa.
    si racusorul meu a fost innebunit in Egipt dupa apa, tot acolo ar fi stat.

    RăspundețiȘtergere