Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

sâmbătă, 1 mai 2010

La 9 luni, 9 kg

9 kg
72-74 cm (nu ne da doua ori la fel)

Azi:
- stie sa faca "nu" din cap atunci cand nu mai vrea sa pape
- e a treia zi de plaja (25 de grade)
- nu avem dinti, si datorita programului de alaptare la cerere, zic eu
- folosim olita de doua luni si jumatate si inregistram progrese

Pe vechi, azi am fi putut incepe diversificarea, adica aducerea lui bebe la masa noastra. Noi am inceput dupa moda zilelor noastre, la 6 luni.

Am sarbatorit cu o iesire la plaja, o masa copioasa la bunica si ... un fotbal in parc. Invitati special: matusica-maturica si unchiuletul.

5 comentarii:

  1. La Multi Ani, La Muuuuuuuuuulte Lunite, draga Filip!!! Esti un baietel in toata puterea cuvintului, ce sa mai. Sa ai parte numai de zile senine, iubire si fericire.
    N-are nici al meu dinti. Hihihihi, stirbul. Mama imi zice ca si ai mei au iesit pe la 9 luni, asa ca...asteptam.
    Va pupam dulce, dulce

    RăspundețiȘtergere
  2. La Multi Ani Filip! Ce frumos merge el in picioare si mai da si cate un gol!
    Si eu join the club: pisica fara dinti am si eu. Cineva mi-a sugerat ca poate fi lipsa de Ca, daca nu ii dau formula... numa' ca sa ma enerveze, asa.

    Pupacim!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multe lunite Filip!

    Apropo de dinti: am o nepotica de ~1 an - papa lapte praf de la 2 luni si nu are nici un dinte!so, nu te mai lua dp rautaciosi!

    L-ati dus la apa? cum a reactionat cand a vazut atata apa? presupun ca e rece si nu ati intrat inca cu piciorusele...

    pupicei

    RăspundețiȘtergere
  4. Ha-ha, ce ti-a zis-o Dahnah! Si laptele de mama, ce e, cartof prajit?

    Multumim pentru urari! Si voua la fel! Am auzit de mai multe surse ca dintii care ies mai tarziu sunt mai sanatosi, asa ca ma bucur ca si voi sunteti stirbi! Plus ca e mai usor la alaptare :D!

    Se uita uita fascinat-curios la apa. Ar sta acolo minute bune si nu ne-ar baga in seama. Nu a atins apa cu piciorusele, dar am intrat noi la mal cu el in brate, ca sa o vada si din alt unghi :)

    RăspundețiȘtergere
  5. vazandu-l pe Filip prin nisip mi s-a facut asa un dor de mare...abia astept sa ajungem si noi

    RăspundețiȘtergere