Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

duminică, 30 mai 2010

Inceput de saptamana la Doha


Azi a inceput o saptamana noua, drept urmare eu si bebe am fost pentru prima oara singuri acasa aici.
Am luat micul dejun in curte, eu, ca el in curte vrea sa umble, asa ca a mancat abia cand am intrat in casa. Apoi am petrecut aproape toata ziua afara, la piscina. Mai intram in casa sa bem apa sau sa luam o ratusca, ne mai intorceam. La pranz i-am incalzit mancarica facuta de tati aseara, usoara treaba la aragazul electric, m-am descurcat cu o mana.
Dupa pranz, am descoperit-o pe Oprah pe NBC si m-am trezit si cu doua doamne filipineze care au venit sa curete casa. M-am scos! Asa ca n-am mai avut de strans masa lui bebe.
Ne-am jucat la piscina, ne-am plimbat in jur, Filip le-a zambit frumos indienilor care faceau curat (ce dor le-o fi si lor de copiii lor).

Pe la 3-4 s-a animat atmosfera la piscina. A aparut o mamica austrica ce avea un baietel de 2 ani care inota bine (a invatat aici in ultimele 3 luni), apoi un englez cu 2 copii (unul de 3 ani, altul de 4 ani) si inca o mamica a carei fetita avea vreo 7 ani. Prietenosi toti. Pe Filip l-am plimbat pe burtica printre copii, el dadea din manute ca un catelus, il scoteam din apa, el ma aducea inapoi. Pana cand a obosit si am intrat in casa. A dormit aproape 3 ore (ceea ce e mult pentru el) iar eu am m-am bucurat de timpul liber si am vazut turcii (Poveste de familie pe Kanal D) pe internet.
Dupa amiaza tati a venit cu o masina noua alba, pe care a inchiriat-o pentru urmatoarea perioada, iar un vecin englez l-a ajutat sa fixeze scaunul lui bebe. Acum mai avem sa invatam drumurile.
Seara am iesit toti 3 afara, am testat locul de joaca si am ajuns din nou in apa, de data asta am inotat si eu. Deja simt rezultatele, nu ma mai doare spatele, nu ma mai furnica, asa cum simteam in ultima luna la Constanta.
N-am iesit inca din compound, mancam doar chestii arabesti comandate de la restaurantul din zona, iar pentru Filip incropim cate ceva.

5 comentarii:

  1. duminica la munca, ugh! bine ca ai companie placuta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce chestii arabesti mancati? Poate caut si eu retetele pe internet sa fac acasa, ca m-ai facut curioasa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. acolo sapt. incepe duminica? au vreo zi libera?

    RăspundețiȘtergere
  4. Saptamana de lucru este de duminica pana joi, iar vinerea si sambata este weekend.
    Deocamdata, din ce am auzit, nu exista biserica ortodoxa aici, asa ca daca nu mergem la Liturghie, nu ne incurca prea tare programul.
    Mihaela, incerc sa retin numele si o sa le scriu. Ce ne-a placut cel mai mult sunt niste placinte facute in aluat de lipii si sarmale, care nu se fac cu carne, doar cu orez si lamaie (cred) in vita de vie.

    RăspundețiȘtergere
  5. interesant.
    ma bucur ca va place mancarea arabeasca. eu nu as putea trai fara carne de porc.

    RăspundețiȘtergere