Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

miercuri, 5 mai 2010

La plaja

Am fost iar la plaja, e a 5-a zi de plaja a lui bebe. A fost cald, 29 gr, briza nu se simtea, dar erau valuri, frumoase ca-n vederi. E din ce in ce mai multa lume pe plaja. Azi ne-am jucat cu un baietel de 1,8 ani, frumusel si prietenos. Am facut schimb de jucarele, am papat stafide cu nisip, ne-am plimbat toti trei pe nisip (Filip, baietelul si mami, cumva tinandu-ne toti de manute), ne-am dus la mal sa vedem apa (care s-a mai incalzit). Am dat sa plec, Filip a protestat, asa ca am mai ramas la apa.
Deja pe loc stam cat mai putin posibil, Filip ma apuca de manute si vrea sa ne plimbam in picioare. Daca nu, imi spune el mie.
Cand a obosit, s-a asezat comod la mami si a papat laptic. A adormit acolo. In ultimele zile tot asa a adormit la plaja si am plecat cu el dormind pana acasa. Azi s-a trezit cand sa-l asez in carut, asa ca am venit cu el in carca. Se sprijinea cu capul pe capul meu si cu o talpita pe obrazul meu. Cum sa-l pun la loc in carut? Ne-am intors prin parc, pe la umbra (cu oprire la cuptorul cu placinte), am vazut mici siberieni (caciulitele si gecutele sunt la moda si la 30 de grade).
Am facut dusuletul (pe care, mai nou, l-am mutat la pranz, dupa plaja), spalat perisorul, papat fasolica buna si nani de voie la tanar si nelinistit (ca atunci cand eram 2 in 1). E 5.20 si inca doarme. Cand se trezeste mai iesim putin in parc si ne intoarcem la cina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu