Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

luni, 17 mai 2010

Cu bebe in spate


Azi l-am pus prima oara pe bebe in spate! Ce usurare!

Dupa 9 luni si jumatate de purtat bebelusul in marsupiu (l-am primit si n-am mai cumparat sling), in baby bag, in brate, pe carut sau in carca am aflat ca se poate purta in marsupiu in spate! Si ce bine sta acolo si ce se distreaza! Si apoi a adormit, cu capul pe mine.

Am aflat de aici cum se pune. Buna idee si onbuhimo acela!

Cel mai util este in casa, mai ales in bucatarie, pentru ca am doua maini libere si bebele in siguranta.

4 comentarii:

  1. ar trebui sa-l pun si eu pe Edi asa, poate reusesc sa fac mai multe in timpul zilei.

    RăspundețiȘtergere
  2. super fain sistemul asta de purtate a bebelusului...si noi suntem in cautare de a schimba wrap-ul cu altceva pt ca nu mai are chef de stat in el

    si multumesc pt site-ul pe care l-ai prezentat :)

    va pupam

    PS. am inceput sa scriu si eu pe blog...poate ne faceti o vizita

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.facebook.com/album.php?aid=159918&id=363020882508
    uite aici ceva care o sa iti placa tare.

    stii ca ziceai tu ca in Coran zice ca e obligatoriu alaptatul pana la 2 ani... crestinii oare cand au incetat sa propavaduiasca ceea ce vedem in picturile astea?
    s-a cam lafait cu laptele de mama baby Jesus, stia el ce e bun :)

    is faine tare, check them all! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase picturile! Chiar ma ca poate si Biblia indeamna femeile sa alapteze si poate n-am citit eu.
    Ioana si Alina, da e mai comod de pus bebe in spate. Si eu as vrea sa cumpar un device mai destept si mai usor de folosit.
    Alina, n-amreusit sa-ti vad blogul.

    RăspundețiȘtergere