Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

joi, 20 mai 2010

La 30 de ani

Gata, nu mai sunt o tanara femeie. Sunt una de varsta mijlocie. Si, cu Voia Domnului, voi ramane in aceasta categorie pentru urmatorii 30 de ani.

Vreo parere de rau? Nici! Doar o mare bucurie! Ma simt foarte bine acum. Ma uit inapoi si mi se pare ca aveam niste repere gresite in urma cu 4 ani, cu 7 ani, chiar cu 10 ani.

Cred ca am invatat niste lucruri valoroase, ca am un drum bine definit, de la care nu m-as mai intoarce nici pentru silueta de 47 de kg lasata la Casa Casatoriilor sector 6 in 2002.

Am invatat ca frumusetea chiar vine din interior, desi e simplu sa cumperi un fard, o fapta buna infrumuseteaza mai mult.

Imi doresc vreun cadou de ziua mea? Nu. Ce-as putea sa-mi doresc? Dumnezeu mi-a facut deja cel mai frumos cadou posibil, de care ma bucur in fiecare zi, in fiecare ora. Dar as fi bucuroasa sa aud ca oamenii care vroiau sa-mi cumpere cadou i-au daruit unui copil in nevoie. Ce bijuterie, cosmeticala, haina poate aduce atata bucurie cum starneste zambetul unui copil, fapta buna facuta pentru un om in nevoie? Si asa cum aurul poate fi mereu mai scump, asa si fapta buna poate fi mai mare.

Ce-mi doresc de acum incolo? Sa fiu mai buna, mai iertatoare, mai darnica, sa reusesc sa fac cate o fapta buna in fiecare zi.

Am invatat sa folosesc cuvintele adecvate. Sa nu mint, sa nu pacalesc, nici copilul, nici bunicul.

Am invatat sa nu depind de betoane si lemne, de lucruri si locuri in general. Casa mea este acolo unde e familia mea si acolo unde ne simtim bine cu totii.

Am invatat ca un job trebuie sa fie in primul rand benefic pentru oameni, sa nu ispiteasca, sa nu-i minta (ma gandesc la reclamele la biscuitii nesanatosi pentru copii sau la multime de reviste inutile).

Am invatat sa las natura sa-si urmeze cursul, sa-mi ascult intuitia inaintea ratiunii, sa am incredere in protectia lui Dumnezeu si mai putin in cea umana (chiar si in cazul doctorilor si medicamentelor).

Incerc sa invat cat mai mult de la Filip: sa iubesc neconditionat, sa ma bucur de orice fata zambitoare si sa nu judec pe nimeni, sa mananc cand si cat am nevoie si sa ma stramb la iaurt (ha-ha), ca e furaciune de la o biata vacuta. Poate daca ar zice vacuta: "Vino Filip si ia o cana de lapte de la mine si da-i-l matusii Fulga sa-ti faca iaurt!" ar bea cu pofta copilul.

Ma simt bogata, pentru ca-l am pe Filip, dar saraca, pentru ca am un singur copil la 30 de ani.

10 comentarii:

  1. La multi ani, happy-mami! Fericirea ta este inspiratie. Iti urez liniste, iubire, o familie sanatoasa si....o surioara pentru Filip, cand Dumnezeu va dori sa-ti trimita acest cadou de 30 de ani.

    RăspundețiȘtergere
  2. La Multi Ani, Happy-mami!!! Sa fii cit mai fericita si implinita iar zilele sa fie pline de soare si zimbete!!! Filip e un baietel foarte norocos ca te are ca mamica si bineinteles pe amindoi ca parintii lui.
    Va doresc din suflet numai bine si sunt sigura ca foarte curind Filip va avea un fratior sau surioara. Pupici dulci.

    RăspundețiȘtergere
  3. LA MULTI ANI! Of, daca as simti si eu macar cateva din fericirile tale de mai sus ar fi fain, ca idee le-as mentiona, dar stii cum e.. cel mai lung drum e de la minte la suflet.

    Sa stii ca am avut si eu revelatia aia cu publicitatea, de atunci de fapt nu as mai avea chef sa lucrez in adevrtising, m-as simti avocatul diavolului, bleh.

    Sa fiti fericiti tustrei :*

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi multi ani! Iti doresc din tot sufletul sa fi fericita si sa te bucuri de familia frumoasa pe care ti-a daruit-o Dumnezeu.

    si...si sa ne mai impartasesti si noua in continuare din "tipsurile" vietii voastre pt ca noi tragem cu ochiul in fiecare zi :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pentru urari! Doamne ajuta cui ureaza!
    Raspund abia azi, de ziua Alinei, la multi ani Alina! Sa fiti fericiti toti 3 si sa va aveti mereu aproape.
    Oana, ce poezii frumoase ascunzi tu acolo!
    Alina, m-ai facut curioasa! N-am reusit sa intru pe blogul tau dar mai incerc.

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani! esti nascuta in aceeasi zi cu sotul meu, doar....niste ani mai devreme. Frumosi cei 30 de ani ai tai:)

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani! Sa fii sanatoasa fericita si iubita alaturi de Filip si sotul tau. Scuze de intaziere. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Monica, Adra-bell si Elenada, multumesc! Sa fiti foarte fericite si voi!

    RăspundețiȘtergere
  9. Hai la multi ani! Sa fii la fel de frumoasa, sa te simti minunat si la 100 de ani! Sa iti traiasca si baietii, sa te simti fericita si poate mai adaugati si o e fetita pentru gender - balance :-)
    Pupici de la Satnoieni si scuze pentru urarile tarzii, dar cred ca sunt la fel de bine-venite, nu?

    RăspundețiȘtergere
  10. Heiiii! La multi aniiii !!! sa fii fericita si implinita alaturi de baietii tai! super ca ati reusit sa va mutati! si noua ne-ar place enorm sa ne mutam din Ro, mai ales ca am simtit "gustul" cat am fost plecati o luna in vacanta de nu ne mai venea sa ne mai intoarcem...

    LA MULTI ANI !

    RăspundețiȘtergere