Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

marți, 9 martie 2010

Iarna pe vechi

E 9 martie si e inca iarna, una usoara si prietenoasa, tocmai buna pentru plimbari linistite cu carutul.

E ca un vis implinit. Acum o saptamana, cand era cald si frumos (17-18 grade) veneam obosita din parc, debusolata de sfatuitorii anonimi si de mame isterice si visam la un parc gol, unde sa nu ma bata nimeni la cap. De vineri (5 martie) au inceput sa cada fulgi grasuni si domoli in fiecare zi, nu se depune mare lucru, pentru ca sunt 1-3 grade, atat cat sa-i tina pe comentatori in casa. Desi e lunga, iarna asta e frumoasa.

Culmea, pana acum nu mi-au placut niciodata iarna, zapada, dar cred ca nu le descoperisem farmecul. Sau utilitatea :)

Trag concluzia ca vremea respecta calendarul vechi. Nu a instiintat-o nimeni ca oamenii au adoptat un calendar nou si ca in curand se implinesc 100 de ani de cand rupem filele cu 14 zile mai devreme.

Si la venire a intarziat iarna. Am avut un inceput de decembrie insorit si a nins abia la jumatatea lunii.

Dar pe 14 martie incepe primavara pe calendarul vechi, asa ca de atunci ne asteptam la soare si ghiocei. Si leurda as prefera eu!

Update 11 martie: azi ne-am trezit si am vazut muuult alb. Ninge intruna de azi-noapte si se asterne peste tot. Ultimele zile de iarna trec sunt luuungi ca ultimele zile de post.

Update 13 martie: A venit primavara cu 13 grade!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu